En Jaume Mora, president del CEEB, ens ha fet arribar aquest escrit felicitant-nos per haver rebut el Premi dels Valors, que reconeix la bona actitud dels esportistes durant la temporada.
Volem compartir la carta amb tota la comunitat del CFS Montsant perquè ens sentim orgullosos/es d'haver rebut aquesta distinció que ens reconeix com a referents en aquest àmbit a Barcelona. A més, volem felicitar tots els nostres equips que han participat a la CEEB per haver donat aquest exemple en valors: ENHORABONA!
